Загальні положення
Сайт archi-help.com.ua являє собою Сервіс отримання Інтернет-консультацій з питань архітектурного проектування та дизайну. Консультації надаються тільки зареєстрованим користувачам.Реєструючись, Ви підтверджуєте згоду з усіма пунктами цих Правил і порядком отримання консультацій.
Учасники Cервісу:
- Клієнти Cервісу (далі Клієнти),
- Консультанти Cервісу (далі Спеціалісти),
- Адміністрація Cервису (далі Адміністрація).
Права і обов'язки Клієнтів
Клієнтами Сервіса можуть бути особи, які досягли 18 років і вказали при реєстрації своє ім'я та e-mail, на який будуть надходити сервісні повідомлення.Клієнти мають право:
- Отримувати безкоштовну чи платну консультацію Спеціаліста.
- Відмовлятися від платної консультації, якщо її вартість чи строки виконання не влаштовують Клієнта.
- Повідомляти Адміністрацію про несправності і суперечливі питання.
- Ставити «Запитання», які не є запитаннями, тобто ті, що не передбачають відповіді.
- Ставити «Запитання», які не відповідають тематиці сервісу, в т.ч. запитання з юриспруденції у галузі будівництва та архітектури.
- Ставити «Запитання» про будь-які, ще не вчинені, протиправні дії, типу: «Як ошукати когось...?»
- Ставити «Запитання», що містять нецензурні вирази, лайку, образи і неповажне ставлення до Клієнтів чи Спеціалістів.
- Розповсюджувати рекламу чи «спам».
- Копіювати інформацію з інших ресурсів (за виключенням цитат із зазначенням першоджерела).
- Копіювати інформацію сервісу archi-help.com.ua на інші ресурси без дозволу Адміністрації (за виключенням цитат із зазначенням першоджерела).
Права и обов'язки Спеціаліста
Відповідати на запитання Клієнтів може тільки Спеціаліст, що має відповідну фахову освіту та досвід роботи не менше 3х років.Спеціаліст має право:
- Відмовити Клієнту в консультації без пояснення причини чи пояснити причину відмови.
- Призначати вартість запитання чи визначати запитання, як безкоштовне.
- Запитувати уточнення до запитання у Клієнта до момента публікації відповіді.
- Пропонувати додаткові платні послуги, що стосуються запитання Клієнта.
- Повідомляти Клієнта про передбачувану дату публикації відповіді.
- Публікувати повну відповідь на запитання Клієнта після оплати.
- Публікувати «Відповіді», що містять нецензурні вирази, лайку, образи і неповажне ставлення до Клієнтів сервісу.
- Розповсюджувати рекламу чи «спам».
- Копіювати інформацію з інших ресурсів (за виключенням цитат із зазначенням першоджерела).
- Копіювати інформацію сервісу archi-help.com.ua на інші ресурси без дозволу Адміністрації (за виключенням цитат із зазначенням першоджерела).
- Надавати Клієнтам свідомо хибну інформацію, а також обіцяти Клієнтам те, що гарантувати неможливо.
- Давати рекомендації про виконання будь-яких дій, які можуть бути сприйняті Клієнтами сервісу, як обов'язкові.
- Давати «Відповідь», що не є відповіддю на поставлене запитання, наприклад, висловлювання типу: «Я не знаю», «Чи не все одно...».
Права та обов'язки Адміністрації
Адміністрація надає програмне забезпечення для інтернет-консультацій з питань архітектурного проектування і дизайну.Адміністрація має право:
- Відмовити Клієнту і Спеціалісту у наданні послуг без пояснення причин.
- Відмовити у публикації на сторінках Сервісу інформації, чи видалити будь-яку інформацію, опубліковану раніше, без пояснення причин.
- Відправляти користувачам електронні листи інформационого характеру, пов'язані з послугами, що надаються Сервісом .
- Не приймати участі у можливих розбіжностях і суперечках між Клієнтом і Спеціалістом.
- В однобічному порядку вносити зміни в цю угоду.
- Зобов'язується не повідомляти особисту інформацію про користувачів третім особам, включаючи адресу електронної пошти.
- Не несе фінансової, юридичної, іншої відповідальності за якість послуг, що надаються Спеціалістом. Всю відповідальність за консультацію бере на себе Спеціаліст, який відповідає на запитання.
- Не підтверджує достовірність, безпечність і надійність будь-якої поради, думки, стверждення чи будь-якої іншої інформації, що відображається, завантажується чи розповсюджується через цей сайт.
- Попереджує про те, що Сервіс не має можливості проконтролювати і перевірити правильність (правдивість) інформації, що надається Клієнтом при формулюванні запитання. Тому текстова і графічна інформація відповіді припускає ознайомлення Клієнта з можливими варіантами рішення його питання і не може розглядатися, як вказівка до реалізації проекта.
- Попереджує про те, що користувачі повинні розуміти про існування можливості настання негативних наслідків у результаті вчинення (не вчинення) відповідних дій, що були отримані у відповідях на запитання. Тому Клієнти повинні самостійно приймати рішення: скористатися чи ні вказаними порадами.
- Попереджує про те, що вся графічна і текстова інформація, отримана Сервісом від Клієнта і Спеціаліста у процесі інтернет-консультації, є інтелектуальною власністю Сервісу. Сервіс може чинити з такою інформацією наступні дії: публікувати, продавати, корегувати тощо.
Увійдіть до системи