Порядок отримання консультації
 
Дії Клієнта Дії Адміністрації Дії Спеціаліста
1 Реєструється
При реєстрації не допускається використання чужих чи фіктивних даних, а також створення кількох облікових записів для одного Клієнта.
2 Ставить запитання Перевіряє запитання на відповідність тематиці Сервісу. Некоректні запитання видаляються. Якщо запитання відповідає тематиці, але невдало сформульовано, даються рекомендації щодо правильного і повного формулювання. Тоді Клієнт може поставити запитання знову.

Може запитати уточнення у Клієнта, якщо якісь деталі запитання незрозумілі чи недостатні.
3 Надає уточнення (за необхідністю) Публікує запитання у загальному списку
чи
Видаляє запитання із Сервісу, якщо уточнення незадовільне. При цьому даються рекомендації щодо правильного і повного формулювання запитання. Клієнт може поставити запитання знову.
Робить «ставку» на відповідь:
Оцінює запитання, пояснює формування вартості відповіді.

Відповідь, що не передбачає виконання креслень, часто безкоштовна.
Відповідь, що передбачає виконання креслень, зазвичай платна.
Вартість відповіді залежить від складності рішення, метражу об'єкта, кількості необхідних креслень тощо.

Визначає дату публикації відповіді – зазвичай до 3-10 днів, залежно від складності запитання і кількості запитань, що знаходяться в роботі y Спеціаліста.

Оцінювати запитання і визначати дату публікації можуть декілька Спеціалістів одночасно.
4 Обирає Спеціаліста, підтверджує готовність оплати
Чи відмовляється підтверджувати готовність оплати.
Може запитати уточнення у Клієнта, якщо якісь деталі запитання незрозумілі чи недостатні.
5 Дає уточнення
(за необхідністю)
Публікує у Сервісі відповідь (якщо відповідь безкоштовна) згідно із заявленою датою

Публікує у Сервісі неповну версію відповіді (якщо відповідь платна), згідно із заявленою датою. Інформація, доступна у відповіді, дає уявлення про об'єм і якість роботи Спеціаліста. Ознайомитися з повною версією відповіді Клієнт може тільки після оплати. Оплата можлива способами, доступними через Cервіс.
6 Оплачує відповідь
способами, доступними у Cервісі
Публікує у Cервісі відповідь
після надходження грошових коштів на рахунок Cервісу.
Може вивести гроші із Cервісу
не раніше ніж через 3 робочі дні після публікації відповіді у Cервісі і не більше ніж 2 рази на місяць.
7 Може запропонувати додаткові креслення до запитання
8 Може оцінити відповідь і залишити коментар
9 Може поскаржитися на якість відповіді (протягом 3х робочих днів після публікації відповіді) Проводить арбітраж:
Якщо претензії обґрунтовані, то повертає Клієнту гроші
10 Може замовити додаткові креслення Повторює дії 4-7


Для зручності користування Cервісом зареєстрованим Клієнтам надається Кабінет:
 
У розділі «Повідомлення» - перелік дій, що очікуються від Клієнта.
У розділі «Баланс» - витрати Клієнта у Сервісі.
У розділі «Персональні дані» - можливість змінити свій е-mail і пароль.
У розділі «Зворотній зв'язок» - можливість зв'язатися з Адміністрацією Сервісу.


Для зручності користування Сервісом Спеціалістам надається Кабінет:
 
У розділі «Повідомлення» - перелік дій, що очікуються від Спеціаліста.
У розділі «Баланс» - грошові операції Спеціаліста у Сервісі.
У розділі «Персональні дані» - можливість змінити свій профіль, е-mail, пароль.
У розділі «Портфоліо» - можливість завантажити у галерею свої роботи.

Наш Сервіс зацікавлений у тому, щоб Клієнт залишився задоволений запропонованими послугами.
Будь-які запитання, побажання і претензії будуть розглянуті оперативно і дружелюбно.
Увійдіть до системи

Електронна пошта
Пароль
Запам'ятати на цьому пристрої
 
© Archi-help, 2014-2022