Чому Клієнтам подобається ставити запитання в Аrchi-help

Це вигідно
Деякі питання проектування можно вирішити, не вступаючи у складні і довготривалі відношення з проектувальниками. Часто немає необхідности замовляти повноцінний проект - це невиправдано дорого для вирішення тих завдань, які ставить перед собою власник житла.
Наші Спеціалісти швидко і недорого запропонують оптимальні варіанти рішення різних завдань з проектування і дизайну.
Ставлячи запитання у Сервісі, Клієнт може отримати пропозиції від різних Спеціалістів про вартість відповіді і обрати найвигіднішу.
Це зручно
Наші Клієнти можуть отримати кваліфіковану консультацію, не виходячи з дому.
Взаємодія Спеціаліста і Клієнта відбувається оперативно, завдяки сервісним повідомленням, що надходять на е-mail Клієнта і Спеціалиста.
Нашим Клієнтам надається особистий Кабінет у Сервісі:
- у розділі «Повідомлення» - перелік дій, які очікуються від Клієнта.
- у розділі «Баланс» - витрати Клієнта у Сервісі.
- у розділі «Персональні дані» - можливість змінити свій е-mail і пароль.
- у розділі «Зворотній зв'язок» - можливість зв'язатися з Адміністрацієй Сервісу.
Це безпечно
Всі Спеціалісти мають дипломи про відповідну освіту і великий досвід роботи у сфері проектування і дизайну.
Клієнт оплачує роботу Спеціаліста тільки після публікації відповіді у Сервісі.
Клієнт може на протязі 3х днів після публікації відповіді звернутися до Адміністрації зі скаргою на якість відповіді.
Якщо претензії будуть визнані обґрунтованими, то гроші повертаються Клієнту у повному обсязі.
Увійдіть до системи

Електронна пошта
Пароль
Запам'ятати на цьому пристрої
 
© Archi-help, 2014-2022